هتل برجایا ریزورت لنکاوی   5*   BERJAYA LANGKAWI RESORT

این مطلب در مورد هتل برجایا ریزورت لنکاوی با نام لاتین berjaya langkawi resort hotel و مشخصات هتل برجایا ریزورت لنکاوی و قیمت هتل برجایا ریزوت لنکاوی نوشته شده است. همچنین در مورد رزرو هتل برجایا ریزورت لنکاوی می توانید اطلاعات کاملی داشته باشید. همچنین برای اطلاع از مشخصات سایر هتل های لنکاوی و هتل های مالزی و یا رزرو آنها با ما در تماس باشید.

هتل برجایا ریزورت لنکاوی جزو هتل های 5 ستاره لنکاوی می باشد. قرار گرفتن این هتل در جنگلی انبوه و سبز از جنگهای گرمسیری در جنوب شرق آسیا، و در یک جزیرۀ سرسبز و بی نظیر با پوشش گیاهی انبوه حتما برایتان جالب توجه خواهد بود.

منطقۀ لنکاوی از کشور زیبای مالزی ، دارای جزایر متعددی است که هر یک به نوبۀ خود زیبا و آرام و چشم نواز هستند. رویارویی جنگل با اقیانوس در لنکاوی و جزایر آن و آب و هوای گرمسیری و طبیعت زیبا و آرامشی که در آن وجود دارد همگی برایتان جذاب خواهد بود. همچنین مشاهدۀ فرهنگ بومی و جذاب منطقه شما را شگفت زده خواهد کرد.

اطلاعات کلی هتل

هتل در مکانی ساخته شده است که دسترسی شما را به مراکز تفریحی و دیدنی لنکاوی که جزو جاذبه های توریستی مالزی محسوب می شوند، بسیار راحت کرده است. ساحل از جمله مکانهایی است که حتما دوست خواهید داشت ببینید. با اندک زمانی پیاده روی به ساحل خواهید رسید. ساحلی زیبا و آرام برای شنا یا آفتاب گرفتن.

امکانات هتل نیز برایتان به بهترین شکل ممکن آماده شده است. امکاناتی کامل و به روز که اقامت شما را دل انگیزتر خواهد کرد. تمیزی هتل و اتاقها نیز به داشتن تجربه ای بی نظیر از اقامت در هتل برجایا ریزورت لنکاوی کمک خواهد کرد. از طرف دیگر برخورد کارکنان حرفه ای و خوشرو در هتل نیز به آرامش شما کمک خواهد کرد.

از دیگر مشخصات هتل برجایا ریزورت لنکاوی ، مناظری است از هتل و مخصوصا اتاقهایتان خواهید دید. مناظری زیبا و رؤیایی که حتما شما را شگفت زده خواهد کرد. تمیزی اتاقها و امکاناتی که در آنها وجود دارد نیز مزید بر علت خواهد بود.

هتل برجایا ریزورت لنکاوی
لابی هتل برجایا ریزورت لنکاوی

سایر توضیحات

حتما پس از مشاهدۀ قیمت هتل برجایا ریزورت لنکاوی و سپس رزرو هتل برجایا ریزورت لنکاوی باید در مورد آن اطلاعات کاملی داشته باشید. این اطلاعات کمک می کند تا بتوانید در زمان اقامت در آن هم بتوانید برای وقتتان درست برنامه ریزی کنید. و هم از این امکانات استفادۀ کامل کنید. berjaya langkawi resort hotel

شما در این هتل می تواندی انواع اتاقها و سوئیت ها و کلبه های چوبی را رزرو کنید. در تمام انواع این اقامتگاهها ، امکانات کاملی در اختیارتان خواهد بود تا اقامتتان لذت بخش باشد. علاوه بر طراحی داخلی اتاقها و بهره مندی از امکانات به روز و سالم و راحت و تمیز. منظره هایی که از داخل آنها می توانید مشاهده کنید ، برایتان بی نظیر خواهد بود.

در ذهن خود اقامت در جایی با منظره ای از اقیانوس با صدای اموج را تجسم کنید. همچنین برای اینکه در طول زمانیکه در این هتل هستید، لحظات به یاد ماندی را تجربه کنید. همواره در این هتل جشنها و مراسمی برگزار می شود که لحظات خوبی را برایتان رقم خواهد زد.

بیشتر بدانید

در مورد سالن برگزاری جلسات و سمینار هتل باید گفت، این سالن در حدی است که می تواند تا 900 نفر را در خود جای دهد. همچنین اگر بخواهید ، می توانید جشن عروسی خود را در سالن این هتل برگزار کنید.

در این سالن بهمراه هشت اتاق کوچکتری که برای جلسات کوچکتر وجود دارد. تمام امکانات لازم برای انواع جلسات و سمینارها و مراسم و جشنها مهیا شده است.

از دیگر مشخصات هتل برجایا ریزورت لنکاوی باید گفت که ، جزیره ای که هتل در آن قرار گرفته است، یک جزیرۀ تقریبا خصوصی است. این فضای نسبتا اختصاصی ، آرامش بیشتری را در طول اقامتتان بهمراه خواهد داشت.

پس اگر قصد سفر به لنگکاوی را دارید ، می توانی berjaya langkawi resort hotel را برای اقامت خود انتخاب کنید.

هتل برجایا ریزورت لنکاوی
فضای هتل برجایا ریزورت لنکاوی

رستورانها

پس از رزرو هتل برجایا ریزورت لنکاوی و اقامت در آن، حتما در طول اقامت خود به رستورانهای هتل بروید. این هتل در چند رستوران خود انواع غذاهای آسیایی ، بین المللی را بهترین کیفیت سرو می کند. در ادامه به شرح این رستورانها خواهیم پرداخت.

اولین رستوران در این هتل،  رستوران پنتای ( Pahn-Thai Restaurant) است. این رستوران در سکویی بر روی اقیانوس با منظرۀ دریای آندامان و کوههای مات چینچانگ قرار گرفته. منوی این رستوران از انواع غذاهای تایلندی تشکیل شده است. اگر دوست دارید غذاهای متنوع دریایی را امتحان کنید، حتما به این رستوران بروید.

رستوران بعدی این هتل، کافه دایانگ ( Dayang Cafe) می باشد. منوی آن از تنوع بسیاری برخوردار می باشد. غذاهایی بین المللی و آسیایی و غذاهای محلی مالزی ، در منوی آن وجود دارد. شما می توانید در تمام وعده های غذایی صبحانه ، نهار و شام، از این تنوع غذایی لذت ببرید. البته که تمام این وعده های غذایی بصورت بوفه سرو می شوند.

رستوران بعدی که در این هتل وجود دارد رستوران مروارید شرقی ( Oriental Pearl) می باشد. همانطور که از نام آن پیداست منوی آن از اغذیه و خوراکی های چینی و ژاپنی تشکیل شده است. محیط آن نیز با الهام از فرهنگ آسیایی طراحی شده است.

آخرین رستوران نیز، رستوران ساحلی ( Beach Brasserie) می باشد. این رستوران بسیار زیبا و جالب در فضایی ساحلی قرار گرفته که لذت صرف غذا را چند برابر خواهد کرد. منوی آن نیز از انواع غذاهای هندی و غربی ارائه شده. طیف گسترده و البته متنوع غذاهای آن ، بهمراه محیط جذاب رستوران حتما شما را شگفت زده خواهد کرد. berjaya langkawi resort hotel

هتل برجایا ریزورت لنکاوی
رستورانهای هتل برجایا ریزورت لنکاوی
امکانات

از دیگر توضیحاتی که می توانیم ارائه کنیم ، در مورد امکانات و مشخصات هتل برجایا ریزورت لنکاوی می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر ، استخر روباز و با منظرۀ زیبا ، استخر مخصوص کودکان ، سالن بدنسازی ، صندلی های ماساژ ، آبگرم و اسپا ، سونای خشک و بخار و جکوزی اشاره کرد.

امکاناتی دیگری که در ساحل برایتان آماده شده است عبارتند از ساحل اختصاصی ، چترها و صندلی های ساحلی برای استراحت و حمام آفتاب در یک تراس مخصوص . امکانات مخصوص ورزشهای آبی ، غواصی ، قایق رانی و امکانات ماهیگیری که برای میهمانان آماده شده است.

امکانات دیگری مانند لوازم و وسایل باربیکیو ، تراس ، امکانات و لوازم و منطقۀ مخصوص تیراندازی با کمان ، اجرای موسیقی زنده . لوازم و زمین تنیس ، برنامۀ سرگرمی های عصرگاهی ، اتاق بازی مخصوص کودکان و جوانان ، امکانات مخصوص دوچرخه سواری و اجاره دوچرخه ، کتابخانه . زمین مخصوص بازی و تفریح ، اتاق بازی ، زمین گلف ، فضای باز ویژه بازی کودکان  بهمراه وسایل و تجهیزات کامل نیز در اختیارتان خواهد بود.

از دیگری امکانات berjaya langkawi resort hotel می توان به مواردی همچون چند رستوران و کافی شاپ و بار . اینترنت بی سیم رایگان ، پارکینگ ، انبار مخصوص چمدانهای مسافران ، پذیرش 24 ساعته . خدمات فروش تورها و گشت های شهری ، صرافی و خانه داری هر روزه اشاره کرد.

فکس و کپی ، مرکز تجاری ، امکانات برگزاری جلسات و سمینارها و میهمانی ها ، سیستم تهویه مطبوع . فروشگاه ، خدمات اجارۀ خودرو ، سوئیت های ماه عسل ، امکانات و تجهیزات ویژۀ میهمانان معلول . اتاقهای سیگار ممنوع ، کارکنان مسلط به زبانهای مختلف و حرفه ای سایر امکانات این هتل می باشند.

هتل برجایا ریزورت لنکاوی
سوئیت های هتل برجایا ریزورت لنکاوی
اتاقها

پس از مشاهدۀ قیمت هتل برجایا ریزورت لنکاوی و سپس رزرو هتل برجایا ریزورت لنکاوی باید از انواع اتاقها را بشناسید. این هتل دارای انواع اتاقها و سوئیتها و کلبه هایی است با نمای بی نظیر از اقیانوس که در این قسمت به معرفی آنها خواهیم پرداخت. berjaya langkawi resort hotel

اتاقها و سوئیت ها

اولین نوع از اتاقهای هتل، استودیو رین فارست ( Rain Forest Studio) است. این اتاقها داری دو یک تخت دونفره با ظرفیت 2 نفر و با متراژ حدود 65 مترمربع است. این اتاق دارای کفپوشهای چوبی ، بالکن اختصاصی ، صندلی در فضای باز ، سیستم تهویه مطبوع ، مینی بار ، وسایل تهیۀ چای و قهوه ، اتو و تلویزیون می باشد. باید بدانید که این اتاقها بزرگ و با نور طبیعی می باشند.

نوع دیگری از اقامتگاههای این هتل، سوئیتهای یک خوابه ( One Bedroom Suite On Water) می باشند. این سوئیت ها دارای حدود 115 مترمربع فضا می باشند و نمایی بی نظیر و وسیع از اقیانوس را دارند. امکانات آنها شامل یک تخت دونفره ، سیستم تهویه مطبوع ، مینی بار ، بالکن اختصاصی ، وسایل تهیل چای و قهوه ، اتو ، تلویزیون و آشپزخانه می باشد.

نوع دیگری از اتاقها و سوئیت ها در این هتل ، سوئیتهای دو خوابه (Two Bedroom Suite On Water) است. دارای یک تخت دونفره و دو تخت یک نفره و با ظرفیت 4 نفر هستند. متراژشان حدود 150 مترمربع است که بزرگترین سوئیت در این هتل می باشند. این سوئیتهای بسیار شیک و لوکس طراحی شده اند. و علاوه بر منظرۀ چشم نواز اقیانوس آرام ، امکانات بی نظیری نیز دارند.

امکاناتی همچون مبلمانی از چوب ، بالکن اختصاصی بزرگ ، سیستم تهویه مطبوع ، مینی بار ، وسایل تهیۀ چای و قهوه ، اتو ، تلویزیون و آشپزخانه در این سوئیتها قرار داده شده است.

Berjaya Langkawi Resort-16
کلبه های هتل برجایا ریزورت لنکاوی
کلبه ها

اولین نوع از کلبه ها در هتل برجایا ریزورت لنکاوی ، کلبۀ رین فارست ( Rain Forest Chalet) است. این کلبه ها در فضایی طبیعی و سبز و در جنگلی بارانی گرمسیری قرار گرفته است. در آنها یک تخت دونفره یا دو تخت یکنفره قرار دارد. و ظرفیت آنها 2 نفر بوده و متراژشان حدود 32 مترمربع است. سازۀ این کلبه ها از سنگ و چوب می باشد. امکانات کلبه شامل سیستم تهویه مطبوع ، مینی بار ، بالکن ، وسایل تهیه چای و قهوه ، اتو ، حمام اختصاصی و تلویزیون می باشد.

نوع دیگر این کلبه ها، کلبه خانوادگی (Family Chalet) با یک تخت دونفره یا 2 تخت یکنفره و با ظرفیت تا 4 نفر می باشد. متراژ این کلبه حدود 65 مترمربع است. این کلبه ها در میان رودخانه قرار گرفته اند.  امکاناتشان شامل سیستم تهویه مطبوع ، مینی بار ، بالکن ، وسایل تهیۀ چای و قهوه ، اتو ، حمام اختصاصی و تلویزیون می باشد.

سایر کلبه ها

نوع بعدی کلبه ها، کلبه پرمیر (Premier Sea View Chalet) با ظرفیت دو نفر می باشد. متراژ آنها حدود 55 مترمربع بوده و بین جنگل و خلیج بورو قرار گرفته است. امکاناتش شامل سیستم تهویه مطبوع ، مینی بار ، بالکن ، وسایل تهیۀ چای و قهوه ، اتو ، حمام اختصاصی و تلویزیون می باشد. به ازای حداقل دو شب اقامت می توانید یک مینی بار رایگان در هر اقامت داشته باشید.

و آخرین نوع آنها ، کلبه پرمیر ( Premier Chalet On Water) با یک تخت دونفره و یا دو تخت یکنفره می باشد. متراژ آنها حدود 55 مترمربع بوده و بر روی سکوهایی بر روی آب ساخته شده اند. محیط آرام و به دور از هیاهیو و با منظرۀ دریای آندامان از ویژگی های منحصر به فرد آن است.راهم می کند. از امکانات آن می توان به سیستم تهویه مطبوع ، مینی بار ، بالکن ، وسایل تهیۀ چای و قهوه ، اتو ، حمام اختصاصی و تلویزیون اشاره کرد. در این کلبه ها نیز می توانید به ازای حداقل دو شب اقامت، یک مینی بار رایگان در هر اقامت داشته باشید.

Berjaya Langkawi Resort-16
منظره کلبه های هتل برجایا ریزورت لنکاوی
قوانین و مقررات

برای رزرو هتل برجایا ریزورت لنکاوی باید علاوه بر اطلاع از مشخصات هتل برجایا ریزورت لنکاوی از قوانین آن نیز اطلاع داشته باشید.

طبق قوانین هتل زمان تحویل اتاقها ساعت 14 و زمان تخلیه ساعت 12  به وقت محلی می باشد.

تا سن 12 سال کودک و بالاتر از آن بزرگسال محسوب می شوند.

برای کودکان تا 2 سال گهواره رایگان بوده اما تختهای اضافی برای کودکان با هزینه خواهد بود.

مسافران اجازه همراه بردن حیوانات خانگی خود را ندارند.

آدرس و موقعیت

آدرس هتل برجایا ریزورت لنکاوی : کارونگ برکونسی 200 ، خلیج بورو ،07000 پانتای کوک ،  مالزی

فاصلۀ هتل تا فرودگاه لنکاوی با اتومبیل 23 دقیقه می باشد.

حتما میدانید که قیمت هتل برجایا ریزورت لنکاوی بسته به نوع اتاقها و خدماتی که رزرو می کنید متفاوت خواهد بود.

شما می توانید برای رزرو هتل برجایا ریزورت لنکاوی یا اطلاع از قیمت هتل برجایا ریزورت لنکاوی و یا رزرو تور لنکاوی ، تور مالزی  و بلیط لنکاوی ، بلیط مالزی با همکاران ما در آژانس مسافرتی سیارک شهزاد پارسی و با شماره های 33 و  26712731 تماس بگیرید.

هتل برجایا لنگکاوی ریزورت
هتل برجایا ریزورت لنگکاوی
Berjaya Langkawi Resort-16
Berjaya Langkawi Resort-16
Berjaya Langkawi Resort-16
Berjaya Langkawi Resort-16
Berjaya Langkawi Resort-16
Berjaya Langkawi Resort-16
Berjaya Langkawi Resort-16
Berjaya Langkawi Resort-16
Berjaya Langkawi Resort-16
Berjaya Langkawi Resort-16
Berjaya Langkawi Resort-16
Berjaya Langkawi Resort-16
Berjaya Langkawi Resort-16
Berjaya Langkawi Resort-16
Berjaya Langkawi Resort
Berjaya Langkawi Resort-16
Berjaya Langkawi Resort-16
Berjaya Langkawi Resort-16
Berjaya Langkawi Resort-16
Berjaya Langkawi Resort-16
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا ریزورت لنکاوی
هتل برجایا لنگکاوی ریزورت

فرم مشاوره و تماس

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید

پست های مرتبط

نوشتهٔ پیشین
هتل مایا کوالالامپور
نوشتهٔ بعدی
بازارهای شناور بانکوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید